Where is everyone? Où est tout le monde?

Pour poser des questions, donner des conseils, etc.
Ask questions, help people to better prepare their next visit.
scottalba
Messages : 17
Inscription : 23 oct. 2018 10:32

Where is everyone? Où est tout le monde?

Message par scottalba »

I have been following this site for over 20 years and it has always been a great source of information as well as the latest news and details of my favourite place in the world.
I understand that there have been difficulties getting there during the Covid issues, but it seems that this site and forum have been abandoned.
Where is all the conversation about what is or is not happening there? What about all the staff, what have they been doing and managing during this crisis?
I see there are no flights from Toronto this season, but surely there must be something to talk about?
I don't want this wonderful Island to disappear from people's thoughts.


Je suis ce site depuis plus de 20 ans et il a toujours été une excellente source d'informations ainsi que les dernières nouvelles et détails de mon endroit préféré dans le monde.
Je comprends qu'il y ait eu des difficultés à s'y rendre pendant les problèmes de Covid, mais il semble que ce site et ce forum aient été abandonnés.
Où est toute la conversation sur ce qui se passe ou ne se passe pas là-bas ? Qu'en est-il de tout le personnel, qu'ont-ils fait et géré pendant cette crise ?
Je vois qu'il n'y a pas de vols en provenance de Toronto cette saison, mais il doit sûrement y avoir quelque chose à dire ?
Je ne veux pas que cette merveilleuse île disparaisse des pensées des gens.
Avatar de l’utilisateur
Danieletghislain
Messages : 165
Inscription : 11 mai 2008 08:46

Re: Where is everyone? Où est tout le monde?

Message par Danieletghislain »

On Facebook, sur Facebook !
Cayo largo resort ( Isla Del Sur ) printemps 2000
Sol Cayo Largo ( été )2005-06-07-08-10-12-14 ( Hiver )2011-
Pélicano ( Printemps )2005-( Hiver )2006-07-08-09-10-12-13-14-15-16-17-18-19-22-23
Répondre